والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

مپـندار که تنها کربـلائیان را بدان بـلا آزموده اند ولاغیر
وسعت صحرای کربلا به اندازه همه تاریخ است،
ای دل تو چه می کنی ؟ می مانی یا می روی ؟
داد از آن اختـیار که تـرا از حسین (ع) جـدا کند.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
پیام های کوتاه
  • ۱ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۳۷
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها

code by: moisrex.r98.ir
وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی خمینی شهر

۱۶ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

در آستانه سالگرد شهید اکبر رحمتی ،اولین بانی مسجد حضرت علی اکبر(ع) ، مسجد مذکور اقدام به برگزاری یادواره این شهید نموده است.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۲ ، ۰۰:۴۹
والفجری ها

آیا تا به حال مسجد محل شما طنین شعار مرگ بر امریکا به گوش کاشی های رنگارنگ اون رسیده است؟!

آیا شده تا به حالا ببینید که روحانی مسجد شعار مرگ بر امریکاو مرگ بر اسرائیل سر بدهد؟!

دستگاه و سیستم صوت چطور؟! ازاون هم بخاریی خارج نشده؟!

تا حالا شده انعکاس صدای مرگ بر امریکاو مرگ بر اسرائیل از زیر گنبد مسجد محل بشنوید؟!

البته اشکالی نداره کسی نگه بالاخره یه نمازی میخونیم همونطور که قبل از انقلاب میخوندند

ولی خدایی حیف نیست!

در دیوار مسجد باید یه جوری متوجه شوند که 35 ساله حکومت نوچه و جیر خوار امریکا و اسرائیل سرنگون شده و الان بیشه از سه دهه است که فضای برای بیان معارف اسلام ناب محمدی آماده شده است.

اسلامی که در آن حضرت امام حسین(ع) برای مباره باظالم با خانواده و عزیزان خود به سمت قربان گاهی عظیم حرکت کرد.

و ما در مساجد محل خود به دنبال نرخ ارز و طلا و یه کیسه برنج پاکستانی شعارهای اسلامی خود را انتخاب میکنیم و بعد در توجیه هم میگم هرکی هر کاری میکونه به ما چه ما خیلی هنر داریم گلیم خودمون را از آب بکشیم بیرون و مشکل گرونی را حل کنیم

روحانیتی که امورات مسجد در اختیار اون قرار داره وقتی نتونه شعارهای اسلام را به روز رسانی کنه از نمازگزار دیگه چه انتظاری باید داشت؟!

۱۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۳:۰۳
آلبالا لیل والا

به این جملات توجه کنید:

آقای روحانی در دانشگاه تهران:" دولت با خزانه خالی و بدهی بسیار زیاد تحویل گرفته شده و در وضعیت نامناسبی قرار دارد." جهانگیری در مراسم روز جهانی استاندارد: " شاید اگر مشکلی نبود و انسان میتوانست به جای کلمه «بد» از کلمه دیگری استفاده کند این کار را میکردم اما نمی خواهم از کلمات نگران کننده استفاده کنم. " نعمت زاده وزیر صنعت و معدن: " تولید دارد نفس های آخر را میکشد."

جالب اینکه همه این اظهار نظرها به صورت هماهنگ تنها 24ساعت قبل از آغاز مذاکرات ایران و 5+1 در سطح ملی مطرح می شوند و یقینا از دید مذاکره کنندگان 5+1 هم مخفی نخواهد بود ....

حال تیم مذاکره کننده کشورمان با چه پشتوانه ای باید مذاکرات را به پیش ببرد وقتی از روز قبل مذاکره خلع سلاح شده و صدای کم آوردن و استیصال از داخل کشور به مذاکرات مخابره شده است ؟؟؟

اینگونه سخنان مقامات دولت ولو صحیح وقتی یک روز قبل از مذاکرات و آن هم به طور هماهنگ از تریبون های عمومی مطرح می شود خواسته یا ناخواسته پیام ضعف در داخل و صحت تحلیل های دشمنان در استیصال جمهوری اسلامی در برابر تحریم ها را به مذاکرات مخابره کرده و همزمان با موج رسانه ای غربی به مانند دو دسته یک گاز انبر گلوی منافع ملی ما را میفشارد و به عنوان برگ برنده ای برای غرب ابتکار عمل را از مذاکره کنندگان ایرانی خواهد گرفت ....

پ.ن: آقای ظریف در فیس بوکشون شب قبل رفتن نوشتند نیازمند انسجام و حمایت داخلی هستند ... با این اوصاف فکر کنم منظورشون خود هیات دولت بوده ....

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۱:۳۸
والفجری ها
چهارمین یادواره شهدای طلبه و روحانی خمینی شهر در مصلی نمازجمعه  برگزار شد.
حجت الاسلام سالک از نمایندگان اصفهان دراین مراسم با تشریح رشادتهای روحانیون قبل و بعد از انقلاب و وجود 560 شهید روحانی در استان آنها را پیشکسوت مبارزه با استکبار عنوان کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۲ ، ۲۲:۱۶
والفجری ها
با شعار مرگ بر آمریکا موافق نبوده ایشان. یعنی می‌گوید کلاً با حرفهای تند موافق نبوده است. حرفی نیست، بالاخره آدمیزاد مختار است که با یکسری چیزها موافق باشد و با یکسری چیزها هم مخالف. از ما که کاری بر نمی‌آید. فقط می‌توانیم دعا کنیم انشاالله هر کس با هر چیزی که موافق بوده است محشور شود! آمین.

اما امیدواریم هر کس که الان دارد خاطرات سی چهل سال پیشش را می‌نویسد سی چهل سال دیگر، خاطرات این روزهایشان را هم بنویسد، و احتمالا از سایر چیزهایی هم که موافقش نبوده بگوید. مثلاً:

*من با شلوغ کاری موافق نبودم. به دخمل هم گفتم. موافق نبودم برود وسط معرکه. اما گفت گرسنه‌ام، دلم قار و قور می‌کند. در یخچال هم چیزی نداشتیم. گفتم پس لااقل زنگ بزن ساندویچت را بیاورند دم در! قبول نکرد، گفت من دودی و تنوری دوست دارم، باید خودم آنجا باشم بگویم حرارتش چقدر باشد، می‌ترسم درست نپزد!

*من با ریختن در خیابان موافق نبودم. اما عیال است دیگر! وقتی که گفت دیگر نمی‌شد کاریش کرد. خدا لعنت کند آنها را که روی پله از عیال آدم سوال می‎پرسند...

*من با پولشویی موافق نبودم. به او هم گفتم. گفتم پول به اندازه کافی هست، اگر کثیف شد بریز دور، تمیزش را بردار! گفت مگر نشنیدی النزافت من العیمان! گفتم برو همان پولت را بشور نمی‌خواهد برای من حدیث بخوانی!

*من با جنگ موافق نبودم. باعث شد از بچه‌هایم دور بیفتم. شاید اگر جنگ نبود همینجا درس می‌خواندند! 

برگرفته از: www.rajanews.ir

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۶:۴۷
آلبالا لیل والا

من دیو شهر قصه‌ها را دوست دارم!

زنجیرو بند اشقیا را دوست دارم!
 
آن کس که پای چشم من نیلی شد از او
آن کس که زد تیر جفا را دوست دارم!
 
آن کس که ناموس مرا دزدیده، ایضاً
آن کس که کشته بچه ها را دوست دارم!
 
اصلاً چه معنی دارد از ما اخم و تندی
من مارو عقرب، اژدها را دوست دارم!
 
«آریزونا» را با بیابان‌های سرخش
«تونگای» سبز و باصفا را دوست دارم!
 
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۶:۴۵
آلبالا لیل والا

یکی از نهادهای تأثیرگذار در کشور که از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و از عنایات الهی است، نماز باشکوه جمعه است که در تمامی شهرهای کشور برگزار می‌شود. شهرستان خمینی‌شهر از این لحاظ در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد چراکه نمازجمعه‌ی شهر از بهترین نمازجمعه‌های کشور می‌باشد که این جایگاه مرهون مردمی ولایت‌مدار و خدمات شایان توجه امامان جمعه و سایر اعضای ستاد برگزاری نمازجمعه‌ی شهر می‌باشد. ستاد برگزاری نمازجمعه خمینی‌شهر متشکل از افراد وارسته‌ای است که با نهایت اخلاص و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی همواره در این سنگر فعالیت کرده و خدمات ارزنده‌ای را ارائه داده و می‌دهند.

از ذکر این نکته نباید غافل شد که همواره برخی افراد بیماردل با اقدامات معاندانه خود در صدد جلوگیری از اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی بوده و با کارشکنی‌های خود در خدمات مجموعه‌های مذهبی و انقلابی و فرهنگی گاهاً اختلالاتی هرچند ناچیز ایجاد کرده‌اند، ستاد برگزاری نمازجمعه نیز از این امر مستثنا نبوده و در پاره‌ای اوقات و البته به صورت ناموفق مورد هجمه و فشار این افراد قرار گرفته است. همچنین ستاد برگزاری نمازجمعه همچون سایر مجموعه‌ها خالی از اشکال نبوده و بعضاً ایراداتی به فعالیت‌های آن وارد است و اعضای ستاد همواره پذیرای نظرات و انتقادات بوده و درصدد برطرف کردن عیوب بوده و در حال حاضر آن را به حداقل ممکن رسانده‌اند.

پس به نظر می‌رسد که مسئولین و اعضای خدوم ستاد باید نهایت دقت را در فعالیت‌ها و خدمات خود به کار گیرند تا از هجمه‌ی ناجوانمردانه‌ی بیماردلان و سوءاستفاده آن‌ها مصون بمانند.

شعاری که این هفته بعد از نماز توسط یکی از اعضای ستاد داده شد از جمله همین موارد است. البته در خلوص نیت و سوابق درخشان فرد مذکور هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای نیست؛ لکن اعضای ستاد باید در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) نهایت کوشش و جدیت را به کار گیرند و منویات معظّم له را در همه فعالیت‌ها مدنظر داشته باشند.

طبیعی است در جایی که دولتی قانونی و شرعی روی کار است و از حمایت‌های رهبری نیز برخوردار است، نباید با الفاظی که شایسته دشمنان نظام است از دولت انتقاد کرد. هر چند ممکن است مقصود شعار دهنده، دولت نبوده باشد ولی در ذهن عامه مردم رئیس جمهور تداعی شد.  ناگفته نماند که ما امام جمعه محبوب شهرمان حضرت آیت الله رحیمی(دامت برکاته) را عالم و فقیهی وارسته، ولایتمدار، آگاه به زمان، نویسنده‌ای توانا، مردمی و خدوم می‌دانیم و طبیعتاً هرگونه اشتباه اطرافیان وی را هر چند کوچک، جایز ندانسته و تذکر می‌دهیم.

در پایان از تمامی خدمات ارزنده اعضای ستاد برگزاری نمازجمعه به‌ویژه امام جمعه محترم صمیمانه و خالصانه قدردانی نموده و توفیقات روزافزون ایشان خصوصاً در سنگر نمازجمعه را از خداوند متعال خواستاریم.

والحمدلله رب العالمین

۱۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۲ ، ۱۲:۰۲
والفجری ها


حضرت آیت‌الله مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در جمع تعدادی از طلاب با اشاره به اینکه رهبر جامعه اسلامی باید بتواند مصلحت اسلام را شناخته و تصمیمی بگیرد که مصلحتش برای جامعه بیشتر باشد، ابراز داشت: باید در رفتارها، برخورد‌ها و موضع‌گیری‌ها عاقلانه بیندیشیم، دقت نظر داشته باشیم، و حسن ظن به تدبیر مقام معظم رهبری داشته باشیم؛ تدبیری که در جهان ما نظیر ندارد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۲ ، ۰۶:۳۹
آلبالا لیل والا

دکتر حسن روحانی :از حمایت‌های مقام معظم رهبری از ابتدای این دولت تا کنون به ویژه حمایت‌های اخیر ایشان از تحرک دیپلماسی دولت و ابراز اعتماد رهبری به دولت خدمتگزار تشکر و قدردانی کرد و گفت: سیاست‌ خارجی دولت تدبیر و امید همواره بر اساس حکمت، عزت و مصلحت و تامین کننده منافع ملی کشور خواهد بود و در این مسیر با گامهای استوار به پیش خواهد رفت.

دکتر روحانی تاکید کرد: دولت در حرکت رو به جلوی خود بر اساس منافع ملی و رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برخواهد داشت و با تمام توان از حقوق هسته‌ای ملت ایران دفاع خواهد کرد و برای رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۲ ، ۰۰:۳۵
والفجری ها

 چون ما دولت آمریکا را غیرقابل اعتماد، خودبرتربین، غیرمنطقی و عهد شکن می‌دانیم.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: ما به مسئولین خودمان اعتماد داریم و از آنها می خواهیم با دقت و با ملاحظه همه جوانب، گام ها را محکم بردارند و منافع ملی را به فراموشی نسپارند.

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۲ ، ۲۲:۲۰
والفجری ها