والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

مپـندار که تنها کربـلائیان را بدان بـلا آزموده اند ولاغیر
وسعت صحرای کربلا به اندازه همه تاریخ است،
ای دل تو چه می کنی ؟ می مانی یا می روی ؟
داد از آن اختـیار که تـرا از حسین (ع) جـدا کند.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
پیام های کوتاه
  • ۱ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۳۷
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها

code by: moisrex.r98.ir
وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی خمینی شهر

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

امسال نیز همچون سال های قبل عزاداری های شیعیان در نقاط مختلف دنیا با شکوه هر چه تمام برگزار گردید و مردم بار دیگر علاقه و محبت خود نسبت به اهل بیت را به منصه ظهور قرار دادند.

اجتماع های بی نظیری که بر این مناسبت بر پا گردید بی شک از بی نظیرترین اجتماعات در دنیا بوده است.

اجتماع عزاداران حسینی در زنجان و کرمان و یزد و در خود کربلای معلا و ... تنها گوشه ای بود از ابراز ارادت شیعیان و محبین به آقا اباعبدلله الحسین (ع).

خمینی شهر ما هم که معروف به حسینیه ایران است از این قاعده مستثنی نبوده و شهر یکپارچه غرق در ماتم و عزا بود و باید بر این همه علاقه و اشتیاق به خاندان پیامبر اسلام، افتخار کرد.

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۲ ، ۰۹:۴۲
آلبالا لیل والا

جمهوری اسلامی دارد به بلوغ می رسد. اگر یادتان باشد در زمان دولت هاشمی، هر اتفاقی می افتاد یا هر خرابکاری در سیستم دولتی می شد در نظر مردم، مقصر نظام جمهوری اسلامی بود. کسی سیاست های شخص آقای هاشمی را به پای دولت شخص آقای هاشمی نمی نوشت. در نظر عامه مردم این گونه بود که هاشمی و دولتش یعنی انقلاب و انقلاب یعنی هاشمی.
حتی اکثر حزب اللهی ها و بچه های بسیجی هم در اثر عدم بصیرت کافی همین تناظر یک به یک را برای هاشمی و انقلاب قائل بودند.وقتی دولت هاشمی سیاست های اقتصادی دیکته شده توسط بانک جهانی را اجرا می کرد و صریحا رئیس جمهور در خطبه های نماز جمعه از مانور تجمل و اشرافیت سخن می گفت و عملا انقلاب را به سمت استحاله ی از درون پیش می برد به جز تعداد اندکی از بسیجیان، سایرین این انحراف را متوجه نمیشدند و عامه مردم هم که اثرات این سیاست ها را در تورم 49 درصدی و زندگی رومره خود مشاهده می کردند همه چیز را پای نظام جمهوری اسلامی می گذاشتند.

۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۲ ، ۱۴:۴۳
والفجری ها

این متن ترانه ی بسیار زیبا وضد آمریکایی از هنرمند در خدمت انقلاب حامد زمانی است

بخونیم، گوش بدیم و لذت ببریم از این کار بسیار زیبا و به موقع.

ترانه «مرگ بر آمریکا» به مناسبت روز 13 آبان در واحد موسیقی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب تهیه شده است.

شاعر این اثر «محمدمهدی سیار» و خواننده و آهنگساز حامد زمانی است و تنظیم آن را «امید رهبران» و میکس و مستر را «رضا پوررضوی» انجام داده است.

۱۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۲ ، ۰۸:۲۷
آلبالا لیل والا
¤چشمتون روشن ؛ امسال در مقطع اول ابتدایی تعداد دانش آموزان شیعه وسنی یکی شد ¤ چشمتون روشن ! تعداد اهل سنت ایران به 20 میلیون نفر رسید ¤ چشمتون روشن!ضریب رشد جمعیتی اهل سنت 4 است و شیعییان 1.7 ¤ چشمتون روشن ! با همین فرمول رشد جمعیتی ، ظرف سالهایی نه چندان دور اکثریت ایران را اهل سنت تشکیل می دهند ¤ و باز چشمتان روشن که با تبلیغات گسترده شبکه های وهابی فارسی زبان به عنوان تنها تریبون اهل سنت در ایران به تدریج اهل سنت ایران از جهت فکری دارندکاملا وهابی می شوند ،شاید باور نکنید که در سالیانی نه چندان دور؛ ماها تو خمینی شهر نشستیم و فکر می کنیم همه جا مثل اینجاست. با این نمودار رشد جمعیتی و این آرایش رسانه ای وهابیون؛ بزرگترین کشور وهابی ؛ ایران خواهد بود این امار بعد از سر شماری سال 90 به دست اومد و بعد از نامه مدیر حوزه علمیه اهل سنت پاکستان به سنی های ایران موجب حساسیت بیشتر نهادهای امنیتی شد... در نهایت این امار اخرین نتایج حاصل است.... مدیر حوزه علمیه پاکستان خطاب به اهل سنت ایران گفت: شده نان شب نخورید اما در تولد نوزاد همت کنید.... اینده ایران از ان ماست!!!
البته ما با برادران اهل تسننِ انقلابی برادریم و لکن خطر از جانب وهابیون اسلام را تهدید می کند.
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۲ ، ۱۴:۰۷
والفجری ها

چهارشنبه 1آبان 1392 در استقبال از عید غدیر، این عید مذهبی و سندی همیشگی بر نصب برحق ولایت و امامت امام اول شیعیان، حضرت علی(علیه‌السلام) متأسفانه شاهد آن بودیم که نویسنده‌ای معلوم‌الحال، بار دیگر شبهاتی تکراری را به صورت مقاله‌ای بر ضد عقیده شیعه در آورده و آن را به همراه الفاظی زشت و توهین آمیز در صفحه اول یک روزنامه رسمی(بهار) نشر داده است. در این یادداشت نگارنده به بهانه اتحاد مسلمانان و انتساب تفرقه افکنی به شیعیان، سعی کرده اثبات کند پیام غدیر برای تعیین و نصب حاکمیت سیاسی نبوده است. نویسنده که دانش آموخته فلسفه بوده و دکترای این رشته را از لبنان گرفته است، با انواع مغالطات و تقطیع آیات قرآن، با ورود به مباحث تفسیری و روایی ، شبهات بسیاری را  در مقاله ای  با عنوان"امام پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی" به اسم شیعه و بر ضد شیعه مطرح کرده است. حقیر درصدد پاسخ‌گویی به شبهات وارده یا نقد مقاله مزبور نیستم، چرا که شایسته‌تر نقد دقیق و مستند نظرات ایشان میباشد تا اگر احیانا تاثیری هر چند ناچیز داشته از بین برود و در واقع بهانه از هر سویی که مغرضانه است گرفته شود که این کار هم اکنون توسط برخی سایتهای خبری و وبلاگهای متعهد انجام گرفته و یا در حال انجام است. ولی نوع تیتر این روزنامه و استدلال‌های آن و زمان انتشار آن درست یک روز مانده به غدیر  بر خلاف ادعای روزنامه بهار مبنی بر خطای فنی بودن،  ابهامات زیادی به دنبال دارد. در یادداشت همین روزنامه، عذرخواهی از  جامعه و توقف چند روزه آن جهت تلطیف فضای جامعه به علت غنیمت شمردن فرصت توسط جریان‌های سیاسی عنوان شده است. آیا  واکنش‌های دانشمندان و علمای متعهد و انقلابی به این مقاله، غنیمت شمردن فرصت جریان‌های سیاسی است؟ آیا این گونه یادداشت‌ها سرآغاز عادی سازی توهین‌ها و شبهات وارده به اعتقادات و اصول اساسی اسلام و تشیع  نخواهد بود؟ امیدوارم این آخری ناشی از حس بدبینی بنده بوده و دیگر شاهد این گونه مقالات نبوده و از سوی مس‍ئولین و دلسوزان انقلاب اقدامات درست و  عملی برای جلوگیری از این گونه موارد اتفاق بیفتد.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۲ ، ۱۳:۱۰
والفجری ها

بخشی از وصیت نامه شهید:

 اى ضدانقلاب،اى مخالف امام، اى روحانى نما، اى کسى که درلباس روحانى خود را جا کرده‌اى.

اى نخاله هاکه دراین محلات هستیدو درظاهر خود را خوب جلوه می دهید ولى باطنتان هزاران سلک (روش)است .

اى روحانى نما با توهستم خوب گوش کن کى‌ می خواهى ازخواب خرگوشى بیدارشوى .

اى کسی که درظاهرمیگویى خدایا امام را محافظت کن ودرباطن ضد امام هستى وضد اسلامى با توهستم پنج -شش سال است که ازانقلاب میگذردولى توتابحال ازخواب بیدارنشده اى .

اى کسی که آن کسانی که درروزعاشوار ازخون امام حسین (ع)سوء استفاده می کنند پشت سرت نمازمی خوانند با توهستم.

مگر شما وجدان ندارید مگر شما فکرنداریدشما به خیالتان وقتى که در روز عاشورا ازخون امام حسین  (ع) سوء استفاده مى کنید وآن روحانى نما شما را تشویق میکند کارى میتوانید بکنید؟ خیر.شما کورخوانده اید.(جاءالحق و زهق الباطل)

۱۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۲ ، ۰۰:۴۹
والفجری ها

تا کی به دنبال دریافت امتیازات، وام ها و سود­های کلان، همچون طفلی به دنبال مادر روانه­ ایم؟!

تا به حال چند بار شرایط خود را جهت دریافت وام ها تغییر داده­ ایم؟!

چند بار از وام ها و امتیازاتی که متعلق به ما نبوده ولی با دور زدن قوانین و با تکیه بر بند "پ" و . . . از اون استفاده کرده­ ایم؟!

وام مسکن میدند ما هستیم!

وام خودرو میدند ما هستیم!

وام لوازم خانگی ...

وام ازدواج...

وام طلاق...

وام و کفن و دفن...

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۲:۳۳
آلبالا لیل والا