والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

مپـندار که تنها کربـلائیان را بدان بـلا آزموده اند ولاغیر
وسعت صحرای کربلا به اندازه همه تاریخ است،
ای دل تو چه می کنی ؟ می مانی یا می روی ؟
داد از آن اختـیار که تـرا از حسین (ع) جـدا کند.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
پیام های کوتاه
  • ۱ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۳۷
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها

code by: moisrex.r98.ir
وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی خمینی شهر

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

ورزشگاه شهدای اندآن در سال 79 به همت خیرین محل، کلنگ زنی می شود تا زمین خاکیِ آن، هم محلی برای فوتبالِ فوتبالدوستانِ کوچک و بزرگ باشد و هم نگاه به آن امیدی برای احداث یک مجموعه بزرگ و مجهز ورزشی را در دلها زنده نگه دارد. سال 80 نماینده وقت شهر در مجلس، 5 میلیون تومان برای این ورزشگاه اختصاص می دهد تا دور تا دور ورزشگاه را دیوار بکشند، هر چند پول، کافی نیست و این دیوار کشی یک سال طول می کشد اما بالاخره تربیت بدنی آن را کامل می کند. قسمتی از ورزشگاه هم آسفالت می شود تا بچه ها کمتر گرد و خاک کنند و بر روی زمین صافتری زیر توپ بزنند. از این به بعد همه چیز متوقف می شود تا پایان دولت هشتم.

با این وجود ورزشکارانِ محل از این دیوارها و زمین آسفالت نهایت استفاده را می کنند. فوتبال بازی کردن و تماشای آن، برنامه ی ثابتِ هفتگی بعضی از جوانان محل، در این سال ها است. مخصوصا جمعه ها و ایام تعطیلات عید نوروز که مسابقات، هیجان مخصوص خود را دارد.

با شروع دولت نهم و آغاز سفرهای استانی، ساخت و ساز ورزشگاه سرعت می گیرد. ابتدا زیرساخت های مورد نیاز از جمله تاسیسات زمین چمن، چاه عمیق و مخزن آب و ساختمان اداری شکل می گیرد. تهیه و نصب تجهیزات لازم برای ورزش صبحگاهی و آماده کردن کمربند آسفالته داخل ورزشگاه برای پیاده روی اقدام بعدی صورت گرفته در ورزشگاه شهدای محل می شود. از آن به بعد همه ی همت ها جزم می شود تا اولین سالن ورزشی برای محله اندآن بر پا شود. "سالن ولایت" در سال 90 با پیگیری های معتمدین محل و کمک های نماینده ی وقت شهر در مجلس، پس از دو سال ساخت و ساز افتتاح می شود.

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۷:۰۳
والفجری ها

به گزارش والفجر:  امشب مسجد جامع حضرت امام خمینی (ره) محل در یک برنامه ای زیبا، اقدام به پخش فیلم "چ" روایتی از زندگی شهید چمران به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا نمود.

فیلمی که به تازگی مجوز نمایش خانگی آن صادر گردید و به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط کانون فرهنگی مسجد برای مردم محل پخش گردید.

جهت بازدید از گزارش تصویری این برنامه به وبلاگ مسجد جامع حضرت امام خمینی(ره) مراجعه فرمایید.  

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۰:۴۶
آلبالا لیل والا