والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

مپـندار که تنها کربـلائیان را بدان بـلا آزموده اند ولاغیر
وسعت صحرای کربلا به اندازه همه تاریخ است،
ای دل تو چه می کنی ؟ می مانی یا می روی ؟
داد از آن اختـیار که تـرا از حسین (ع) جـدا کند.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
پیام های کوتاه
  • ۱ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۳۷
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها

code by: moisrex.r98.ir
وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی خمینی شهر

بسم الله الرحمن الرحیم

هر انسان منصفی با یک نگاه کوچک به جامعه تصدیق خواهد کرد که جامعه ما دچار نوعی فقر فرهنگی است و به شدت نیازمند کار فرهنگی می باشد. جامعه ما جامعه ایست مذهبی که در یک جنگ تمام عیار فرهنگی با نظام سرمایه داری و استعمارگر جهانی وارد شده است. دشمنان کشور اسلامی ما که از تهاجم نظامی نا امید شده اند با تمام توان خود این جنگ فرهنگی را بر ضد ما شروع کرده اند که دیگر باید گفت به یک قتل عام فرهنگی تبدیل شده است. مع الاسف مردم و فرهنگیان ما بسیاری از مواقع تنها نظاره گره این نزاع بوده و شاید هم در نهایت یک ابراز ناراحتی از خود بروز داده و کمتر کسی به مقابله با این تهاجم و قتل عام برخاسته است.

تهاجم و شبیخونی که که مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) سالیانی پیش خطر آن را گوشزد نموده ولی همچنان بسیاری این خطر بزرگ را احساس نکرده اند.

و معدود کسانی هم که در این جنگ حاظر به جان فشانی بوده و فریادهایی را از خود برآورده اند، متاسفانه با نداشتن تجهیزات بروز و مسلح نبودن به سلاح های خاص این جنگ که برحسب  پیشرفتهای چشمگیر علمی و وجود تکنولوژی های جدید  متفاوت از جنگ های از صدر اسلام تا کنون بوده است و عدم استفاده از نیرو و افکار جوانان انقلابی در برنامه ها و تصمیمات خود، خروش آنها ره به جایی نبرده و تنها مسکن هایی بوده اند بر دردهای فرهنگی این انقلاب. 

امروزه با پیشرفتهای علمی بسیار زیاد در حوزه ی رسانه و دیجیتال و تکنولوژی های پیچده، سردمداران کفر با هزینه های سر سام آور و راه اندازی شبکه های متعدد ماهواره ای اعم از رادیویی و تلویزیونی، ساخت فیلم و سریال، راه اندازی شبکه های خبری متعدد و هدایت فضای تبلیغاتی دنیا، حتی در خانه های ما نیز وارد شده و مقاصد شوم خود را در تمامی جوانب زندگی ما پیگیری می کند.

از طرف دیگر در کشور ما هستند کسانی که از روی جهالت یا با اهداف دیگر با جبهه ی استکبار همراه شده و دانسته یا ندانسته در آن جبهه شوم فعالیت می کنند و شعله های سوزان این تهاجم را برافروخته تر میدارند.

و حال هرچه آگاهی های ما در مورد این جبهه شوم کمتر باشد، آسیب پذیری ما بیشتر و این یعنی آسیب به خانواده و در نهایت ضربه زدن به کل جامعه است.

بر آحاد ملت شریف ما لازم است که بصیرت لازم را کسب نموده و در راستای رهنمودهای گرانقدر ولی فقیه، نسبت به جامعه خود بی تفاوت نبوده و تمام توان خویش را در جهت نشر و گسترش فرهنگ اسلام  و تشیع در جامعه به کار گیرند.

در همین راستا تعدادی از دوستان با سابقه فعالیتهای فرهنگی و قرآنی، احساس تکلیف نموده و اقدام به تأسیس گروه والفجر کرده و شروع فعالیتهای خود را بر روی محله اندآن متمرکز نموده و انشاالله به مرور زمان و بر حسب نیاز های جامعه، گستره فکری جغرافیایی و فعالیتی خود را گسترش خواهد داد.

 امید است که گروه والفجر بتواند با استفاده از تجربیات گذشتگان و با بهره گیری از نظرات آنها و تبعیت از دستورات فرماندهان این جنگ نوین، به وظیفه خطیر خود در این راستا عمل نموده و در قیامت رو سفید وارد صحرای محشر گردند.

این مجموعه خود را مبرای از خطا و اشتباه نمیداند و همواره از نظرات، انتقادات و پیشنهاد های سازنده آحاد مردم بویژه اصحاب فکر و فرهنگ و هنر استقبال می نماید.

لذا از همه برادران و خواهرانی که با آرمانهای فکری و اعتقادی این گروه همسان بوده دعوت می گردد با عضویت در این مجموعه و بر حسب توانایی ها و استعداد های خود، این حرکت انقلابی را یاری فرمایند.

جهت عضویت در گروه والفجر ابتدا نام و نام خانوادگی و آدرس الکترونیکی خود را به صورت نظر خصوصی به همین وبلاگ ارسال نموده تا شرایط تکمیلی به آدرس الکترونیکی شما ارسال گردد.

نظرات  (۱)

۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۵۵ حمید ابراهیمی

سلام.وقت بخیر. خدا قوت.

لذت بردم از وبلاگتون.

کار بسیار پسندیده ای است که بچه های خمینی شهر وارد فضای مجازی بشوند.

و برای محله و فرهنگ و شهرشون دست به قلم بشوند.

با هم تبادل داشته باشیم انشالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی