والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

مپـندار که تنها کربـلائیان را بدان بـلا آزموده اند ولاغیر
وسعت صحرای کربلا به اندازه همه تاریخ است،
ای دل تو چه می کنی ؟ می مانی یا می روی ؟
داد از آن اختـیار که تـرا از حسین (ع) جـدا کند.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
پیام های کوتاه
  • ۱ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۳۷
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها

code by: moisrex.r98.ir
وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی خمینی شهر

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

حجت الاسلام موسوی: اختلاف ما با مؤسسه حضرت حجت از نصب تصاویر امام و رهبری در مسجد گلزار شروع شد/ در جلسات خصوصی حتی به رهبری توهین هم می کردند/ متأسفانه در این کتاب نسبت زشت "تهور" را به شهید عمادی داده اند که ظلم به آن شهید شجاع است /احترام به استاد درست است ولی اصرار داشتن بر مواضع سیاسی غلط آقای منتظری غیر از احترام است
از بحث صندوق قرض الحسنه که خارج شویم، یکی از مهمترین فعالیتهای شما و حضور شما در عرصه های سیاسی، بحث انتخابات شورای دوم بوده است. اول اینکه چرا سال 82 کاندیدای انتخابات شدید؟ چه نیازی بود که شما کاندیدا شوید؟ و دوم اینکه آیا شما در شورا کار مهمی انجام دادید؟
شوراها یک بحث سیاسی نیست، بلکه یک نوع فعالیت اجتماعیست و دلیل حضورمان هم مراجعات متعددی بود که یکباره به سمت ما شد. آنها یکسری دلایلی آوردند و ما هم یکسری دلایلی و گفتند که آقا حجت بر شما تمام شده و ما آمدیم، حالا درست یا غلط!

۲۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۲ ، ۲۳:۵۲
والفجری ها

 

امام خامنه ای:
ملت ما را برای این سر کار نیاورده است .....

آنچه امام خامنه ای سال 82 خطاب به عقب نشینی های هسته ای آن روز با کنایه به پروتکل الحاقی فرمودند و امروز بازگشتیست به 82 ....

"شما این سنگر را عقب مى‌نشینید، فرض کنید فلان الحاقیه را قبول مى‌کنید، بعد یک مطالبه دیگرى را مطرح مى‌کنند: فلان دولت 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۲ ، ۲۱:۴۸
والفجری ها

حجت الاسلام موسوی: این ساختمان قرض الحسنه حضرت علی در شأن آن ساخته شد که مورد نیاز مجموعه هم بود/ از بداخلاقی های بعضی از کارمندان آنجا اطلاعی ندارم به من گزارش دهید/ ایجاد رتبه بندی برای وام دادن ها خلاف شرع نیست، به دلیل بودجه ی محدود مجبور به این کار هستیم/ کارمزدها را تا مقدار مشخصی از وام، صفر کرده ایم

قسمت دوم جلسه نقد و بررسی عملکرد حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در این پست تقدیم مردم محل خواهد شد. مشتاقانه منتظر نظرات شما درباره ی آنچه در جلسه گذشته است هستیم. لازم به ذکر است لزوما همه ی مطالبی که به صورت برجسته نمایش داده شده اند گفته های اعضای مجموعه والفجر نیست. همه افراد حاضر در جلسه در ارائه نظرات خود آزاد هستند.

یکی از فعالیت های شما تاسیس و حضور در قرض الحسنه های مختلف بوده است. در رابطه با اقدامات این قرض الحسنه ها انتقاداتی مطرح هست. به عنوان مثال مسابقه ساختمان سازی بین قرض الحسنه ها. روبروی کاخ سفید، کاخ سبز یا آبی ساختید. آیا این اقدام با هدف یک قرض الحسنه اسلامی مطابقت دارد، آیا ما باید از نظر امکانات به جایی برسیم که این چنین هزینه هایی انجام دهیم. انتقاد دیگری که مشخصاً به قرض الحسنه حضرت علی وارد می کنند برخورد بد کارمندان آنجا با مردم است که متاسفانه یک جبهه ی تدافعی خیلی قوی برای حزب اللهی ها شده است. نه تنها اینجا کسی جذب نمی شود حتی دفع هم می شوند. متاسفانه دفع حداکثری و جذب حداقلی!

و یک اتفاق دیگری که در همه قرض الحسنه ها از جمله قرض الحسنه های تحت مدیریت شما رخ می دهد بحث اقدامات خلاف شرع در رابطه ی با وام هاست که رتبه بندی انجام می شود و از کسانی که تقاضای وام می کنند درخواست سپرده گذاری می شود.

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۲ ، ۰۰:۱۳
والفجری ها

حجت الاسلام موسوی: بعضی از ما روحانیون وظیفه خود را به طور شایسته و بایسته در قبال جامعه انجام نداده ایم/ در محله اندآن نسبت به محله های دیگر وضعیت فرهنگی و دینی بسیار بهتری داریم

در ادامه سلسله جلسات نقد و بررسی عملکرد فعالان و مسئولین محلی، جلسه سوم در اردیبهشت ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی برگزار گردید. جلسات قبلی با حضور آقایان حاج هاشم کمالی، عضو موسسه حضرت حجت و محمد عابدی رئیس اسبق بسیج حضرت رسول اکرم برگزار شده بود که گزارش های آن جلسات قبلا اینجا و اینجا به استحضار مردم محل رسید. به دلیل طولانی بودن جلسه حجت الاسلام موسوی، گزارش آن در قسمت های مجزایی تقدیم خوانندگان خواهد شد. بیوگرافی مختصری از سید محمد موسوی را می توانید از اینجا ببینید. و اما گزارش جلسه:
ضمن تقدیر و تشکر فراوان از حاج آقای موسوی و همه حضار که دعوت ما را برای شرکت در جلسه نقد و بررسی عملکرد فعالان محل پذیرفتند از ایشان می خواهیم اگر در ابتدا فرمایشاتی دارند بفرمایند.

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۲ ، ۲۰:۳۱
والفجری ها
 

وزیر دفاع امریکا: "دیپلماسی با ایران را با نیروی نظامی حمایت می کنیم"

دکتر ظریف در دانشگاه تهران:
"آمریکا میتواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ایران را از کار بیاندازد!"
۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۸:۵۶
والفجری ها
 

اورانیوم 20 درصد را برای کارهای صنعتی، تاسیساتی و پزشکی نیاز داشتیم. هر چه کردیم ندادند. گفتیم خودمان می سازیم. در جلسه مذاکره همه خندیدند. . .

بعد از مذاکره، جلسه ای با بعضی از دانشمندان هسته ای تشکیل داده شد. همه می گفتند غیر قابل دستیابی است و فرمولش تنها در اختیار امریکاست. اما کاری بود که باید می شد. چک سفید امضا دادند به دکتر شهریاری و با اصرار بسیار . . .

بعد از مدتی در خبرها پیچید که ایران غنی سازی 20 درصد را انجام داده است. دکتر شهریاری کار خود را کرده بود. چک را اما پس داد. می گفت: آدم باید در زندگی اش یک کاری هم بگذارد برای خدا بکند. . . .

۲۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۵:۵۹
والفجری ها