والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

مپـندار که تنها کربـلائیان را بدان بـلا آزموده اند ولاغیر
وسعت صحرای کربلا به اندازه همه تاریخ است،
ای دل تو چه می کنی ؟ می مانی یا می روی ؟
داد از آن اختـیار که تـرا از حسین (ع) جـدا کند.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
پیام های کوتاه
  • ۱ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۳۷
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها

code by: moisrex.r98.ir
وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی خمینی شهر

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

امروز را به درخواست خانواده آمدیم پارک پیروزی
توفیق اجباری حاصل شد که به اندازه چند سال، آهنگ های رپ گوش بدیم.
خدا به خیر کنه تربیت فرزند را با وجود این مراکز.
فضای غالب در این مراکز تفریحی خواسته یا ناخواسته ما را به سمت فرهنگ غیر اسلامی مخصوصا بی حجابی و اختلاط بین روابط زن و مرد، هدایت خواهد کرد.
البته خواب خرگوشی مسؤلین مرتبط در شهرداری، شورای شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی( اگه مسؤلی داشته باشه!) و همچنین عدم ورود برخى مجموعه های فرهنگی در این محیط نیز مزید بر علت می باشد.
امید است در شهری که ملقب به حسینیه ایران می باشد، یک پارک در خور این نام داشته باشیم.
انشأالله
۱۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۱۶
والفجری ها

امروزه برخی با قلم، زبان و رفتار خود به دنبال از سرگیری رابطه با امریکا هستند،ارتباطی که روز 19فروردین 1359 جیمی کارتر رئیس جمهوری آمریکا طی دستوری، تصمیم بر قطع آن را اعلام کرد. و اتخاذ این تصمیم هم از طرف حضرت امام خمینی (ره) به عنوان تنها کار خیر کارتر اعلام گردید.

دراین بین برخی جریانات سیاسی، روزنامه ها و تشکل ها و حتی خود مسؤلین دولت ها(دولت های قبلی و فعلی) همواره نیم نگاهی به از سر گیری این ارتباط داشته اند که در این بین دولت یازدهم به ریاست دکتر روحانی را میتوان از جمله تلاشگران این عرصه دانست و از جمله اقدامات آن می توان به رابطه تلفنی آقای روحانی با اوباما و یا ملاقات های مکرر ظریف با جان کری در حاشیه های نشست های گونان اشاره کرد.

به همین حال و روز ایام قسمتی از پیام حضرت امام، جمله ای از مقام معظم رهبری و همچنین پاسخ به شبه ای در مورد رابطه با امریکا را از نظر می گذرانیم:

 

 

قسمتی از پیام حضرت امام خمینی(ره):

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۱۰
آلبالا لیل والا

خدایا آخه زمان قحط بود نماز صبح را گذاشته ای کله سحر!

نگفتی حالا که این بنده های من از صبح علی الطلوع(ساعت9) تا آخر شب همش به ذکر خدا مشغول هستند یه وقتی را هم واسه استراحتشون بذارم!

حالا شاید بشه یه کم از عبادت کم کرد و زودتر خوابید که زودتر هم بیدار شد ولی بانو سوسونا و جومونگ را چیکارش کنیم. و یا یوزارسیف نبی را که شبکه آی فیلم برای دهمین بار ساعت 11 شب، باز پخش کرده

۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۳ ، ۰۶:۳۹
آلبالا لیل والا

به گزارش خبرنگار والفجر، وبلاگ محفل قرآن امیرالمؤمنین(ع) نوشت: یکی از سنت های خوبی که چند سالی است در بین مردم ما رایج شده است حضور مردم در هنگام تحویل سال نو در اماکن مقدس است. بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع)، حرم حضرت معصومه(س) و همه ی امامزادگان و مساجد میزبان خیل عظیم مردم خدا باور و ولایتی است. مردم وفادار به راه ولایت که همیشه شهدای انقلاب را به سان امامزادگانی در آغوش گرفته اند در هنگام تحویل سال نیز بر مزار این زندگانِ درگاه الهی حاضر می شوند و آغاز سال جدید خود را به یاد آنها متبرک می سازند.

مسئولان و اعضای محفل قرآن امیرالمؤمنین(ع) دیشب در هنگام تحویل سال با برپایی خیمه شهدا، قبل از لحظه تحویل سال آیات سوره مبارکه مؤمنون را تلاوت کردند و با توسل به دامان اهل بیت و شهدای والا مقام، سال آخر غیبت ولی عصر(عج) را از درگاه باریتعالی درخواست کردند. در هنگام تحویل سال به صورت مستقیم پیام نوروزی مقام معظم رهبری را دیدند و شنیدند و بعد از آن، از مداحی مادحین اهل بیت، شاه محمدی و ملکی دعای سلامتی امام زمان و مناجات امیرالمؤمنین در مسجد کوفه را زمزمه کردند. تلاوت زیبای قرآن کریم و اجرای این هفته محفل بر عهده آقای ابراهیم کمالی بود.

حضور مردم محل به خصوص خانواده معظم شهدا در این مراسم چشمگیر بود. ان شاءالله در سالهای آتی نیز با برگزار شدن این مراسمات شاهد هر چه با شکوه تر برگزار شدن ویژه برنامه سال تحویل در گلزار شهدای اندآن باشیم.

گزارش تصویری کامل این مراسم را از وبلاگ محفل قرآن امیرالمؤمنین می توانید ببینید.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۴۰
روشن گر